2009-06-04

S o m m a r l o v ! ! !


Äntligen sommarlov! Gud vad jag ska fira! Eller inte... hahaha.. Fast mamma satte in lite pengar så man får äta nåt extra gott ikväll iaf! :) Jag har "bara" 5 saker jag ska skriva klart och komplettera innan jag kan känna den där riktiga sommarlovskänslan... och på tisdag börjar ju skolan igen.. haaha! Sommarkurser! Men det blir nog bra! :)

Har fått klartecken att jag får jobba de dagarna jag ville också.. hurra! Eller nä.. jag har absolut ingen lust.. men jag har absolut ingen lust att betala tillbaka mina semesterdagar när jag pluggar heller... som om man inte var fattig nog liksom! Har iaf bokat tågbiljetter fram o tillbaka o hit o dit för 2000:-... jippie... men men... har jag nåt val?! Ja, stanna i Sthlm o inte träffa Jossan på 3 veckor, ja.... bäjs.

Nä, nu ska jag och hunden ut på stan en sväng o se om det är nåt liv....

1 kommentar: