2009-06-02

Får jag reda på om någon dör ens?


"Oturen var framme ordentligt på dagens träning. I en helt vanlig övning så krockade Stellan och Sofian. Sofian fick smällen rakt på benskyddet men Stellan fick det på insidan av benet. Han fick väldigt ont så vi misstänkte att det var illa ganska snart. Det visade sig vara en spiral fraktur som innebär helgipsat ben i 6 veckor. Hela laget önskar att Stellan kryar på sig så snart som möjligt. "

Ehm... Det är ju kul att man får veta saker hemifrån.. som att lillebrorsan bryter benet... så man slipper läsa om det på internet.. eller vänta.. var det inte just det jag gjorde? Läste det på internet asså... Just det!

Satt i godan ro och läste på expressen.se och kom över en Sanktan-artikel.. Hmm.. undrar hur det går för brorsan och fotbollen tänkte jag... man tänker kanske för mycket... haha.. anyway, jag letar upp hans lag på internet och hittar den nyheten på lagets förstasida... WTF???? O här sitter jag och får alltid reda på allting sist i hela världen... SKÄRPNING!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar