2009-05-16

Sommarkursen!

I natt hade jag en sån sjuk dröm asså... drömde att jag hade börjat på sommarkursen.. vet dock inte vad den egentligen handlade om.. kommer ihåg att vi åt frukost, spelade fotboll och hade massa raster hela tiden.. haha! Dessutom var jag lite väl mycket över de andras intelligentnivå tror jag... haha.. tyckte alla var så himla.. öhhh.. obildade! ;) Dessutom hade vi världens fetaste tjej i vår klass.. jag skojar inte... hennes axlar var egentligen hennes (häng-)röv som inte fick plats neråt marken...... hahahahaha... jag kommer ihåg att jag stannade och glodde på henne med en äcklad min... haha.. otrevligt värre!

Frukosten var också lite speciell.. juicen var helt crazy! haha! Grejen var den att... jo, det finns godis som sprakar när man äter den.. eller ja, det fanns iaf på den gamla goda tiden när jag var mindre... ;) och juicen var likadan.. den sprakade som fan när man drack den... :P Men kul var det tydligen iaf! :P

Dessutom var kursen hemma hos en gammal arbetskamrat.. o det var ostädat o äckligt..o honm hade inte städat sen vi hade haft jobbfest där... hmmm... haha! Har aldrig varit där, men okej.. i drömmen hade jag ju det! :P

Nu ska vi hem till Jossans föräldrar och leka villa-liv några timmar...

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar