2009-05-26

Skitdag!

Det blåser och regnar ute.. kan inte påstå att min dag varit så mycket bättre än så faktiskt... utan frukost och till fots kom jag till skolan.. med mina kära odlingar.. nu är det bara labbrapport som ska skrivas... om just det.. jag och linda räknade ut att vi hade 6 olika arbeten tills nästa vecka.. bra planering! Varit nere hela dan... blä... men nu känns det lite bättre iaf.. trots skavsår..

Vi har ätit plättar till middag och jag har fått chips o dipp.. well, det är ju helg igen liksom.. synd bara att man måste plugga som fan nu... nåja, snart börjar sommarkurserna och jag har lyckats låna hela 3 böcker på biblioteket.... *stolt* sen har vi ett mindre problem att kurserna slutar för tidigt... för lite pengar i juli istället.. va faaan!!!?? måste jag verkligen läsa en till kurs...??? fuck.

Trött som fan är jag dessutom.. urk. Sovmorgon imorrn.. skönt. Hur ska man någonsin klara av att jobba...?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar