2009-05-17

Helgens pluggande - avklarat!

Tog mig en liten pluggpaus i helgen.. asså, vi har haft så mycket att göra
i skolan så man nästan velat ta livet av sig.. så man har suttit vaken halva
nätterna och skrivit arbeten.. kan bero på att man gjort annat på dagarna
än att plugga iofs.. hahaha! Nåväl, imorrn är det eximination på Pedagogik
och didaktik.. ja, det är lika tråkigt som det låter.. haha! nåja, har gjort ett litet
rutmönster som jag fyllt i.. men 6 st andras arbeten.. som man ska ha läst tills
imorrn... å, vad duktig jag känner mig nu.. haha! Å vad strukturerat mitt arbete
känns till skillnad från alla andras.. hahaha.. lärande-, kunskaps- och människosyn är
rubrikerna på mitt arbete.. alla andra har vävt in det i sina arbeten.. RÖRIGT! ;)

Nä, nu ska vi kanske ses på lite Mordkommisionen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar