2009-06-20

Dåligt!


Längesen jag uppdaterade nu.. hmm.. men jag har inget vettigt o skriva o det är väl ändå ingen som läser min blogg.. vad spelar det för roll om jag uppdaterar ofta eller inte då liksom? haha!

Nu är det Att Angöra En Brygga på tv... när jag var mindre var den rolig.. ska se om det är nåt att hänga i julgranen fortfarande.. :)

Igår var det väl som alla vet midsommarafton.. jag, jossan och lolita var här hemma och åt gott.. vi gjorde inte speciellt mycket och vid 23-tiden så höll jossan på att somna... haha.. vi är riktiga partyanimals... ;) nåja, sen kollade vi en film jag inte sett innan.. och efter det blev jossan helt inne i en annan film så vi var ändå uppe till 03 båda två.. haha!

Man vet att Loffe är trött på oss när han går o lägger sig utanför sovrumsdörren och sover... :P

Ikväll kommer min syster hit med sin pojkvän.. han bor i Amsterdam men kommer från Kroatien.. men nu är de iaf påväg hem till Stockholm för hon ska jobba.. vi ska bidra med en liten sängplats över natten o sen kanske vi kan få höra lite familjeskvaller.. hahaha!

laddar hem sims 3 eftersom jag inte har nåt bättre för mig... ähum! borde läsa lite böcker kanske... ehhh.... jaja.... fast först o främst borde jag klä på mig, städa lite och gå ut med loffe...

Swosch!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar