2009-07-26

Dags för en liten uppdatering kanske?

Jag har ju varit vääääldigt dålig på att skriva... men jag glömde ju bort lösenordet... hahaha! Har faktiskt inte orkat ta tag i saken.. lite väl mycket plugga och jobba om jag ska vara ärlig.. men ändå... har varit i Stockholm och jobbat.. och skrivit arbete.. man är ganska duktig när man lyckas räkna ut så skulden blir 850:- för mycket... ;) Eller ja, återbetalningen kirras så jag fick så mycket pengar över.... sweeet.. man vill ju inte anstränga sig i onödan! ;) Men Karna jobbar också så det är rätt trevligt ändå!

Det har dock inte varit lika roligt att vara hemifrån...speciellt inte om man inte får betalt för det... förutom de 850:- bara... :P men nu får jag med mig Jossan tillbaka till Stockholm och jag ska bara jobba mån, tis och onsdag.. sen är det fest! 4 dagars semester o sen ska jag jobba...fast på hemmaplan! :P Loffe är på semester hos svärmor! Han kommer antagligen inte märka att vi är borta ens... ;)

Nä, ska nog hoppa in i duschen nu!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar